بررسی، اصلاح و دفاع از پرونده های مهاجرتی مردود شده

این سازمان با بهره از سالها تجربه در زمینه دفاع از پرونده های مهاجرتی و همچنین مشاوره با وکلای سطح اول کانادایی امکان تغییر رویه در خصوص موارد زیر را جهت متقاضیان محترم فراهم آورده است.

افراد دارای اقامت کشور کانادا بر مبنای جرمهای جنایی در داخل یا خارج از کانادا همچنین مجرم شناخته شدن بر مبنای ارائه اطلاعات غلط ممکن است حکم خروج از کشور دریافت کنند، این سازمان با توجه به شناخت کافی از قوانین و مقررات مهاجرت و اشراف کامل بر نحوه پاسخگوی به نامه ها و ارائه مستندات میتواند نسبت به این حکم در زمان مناسب پاسخ مناسب ارائه و پرونده را به مسیر درست خود به منظور تجدید نظر هدایت نماید.

افراد دارای اقامت کشور کانادا و شهروندان کانادیی میتوانند جهت خانواده درجه یک خود که در بخش واحد مهاجرت از طریق اسپانسرشیپی توضیح داده شد درخواست اقامت نمایند در صورتی که درخواست آنها مردود گردد میبایستی درخواست تجدید نظر در زمانی مشخص با ارائه مستندات و مدارک قویتر به منظور تغییر روند پرونده اسپانسرشیپی ارائه گردد. تلاش این سازمان بر آن است تا با ارائه اطلاعات صحیح و صریح در کوتاهترین زمان به جهت اصلاح روند پرونده اقدام نماید.