نیروی کار توانمند در جهت افزایش سود آوری

این مجوز کار یک نوع خاص از مجوز کار به شمار می‌رود که شخص متقاضی میبایستی یک سری از معیارها و شاخص‌های معین که ممکن است برای دولت کانادا و یا مردم این کشور منفعت داشته باشند را مطرح و به اثبات برساند. بنابراین، با توجه به اهمیت بسیار زیادی که برای کشور کانادا پیدا خواهد کرد، شدیدا بر روی اسناد و مدارک مورد نیاز تاکید و تمرکز دارد. علاوه بر این، مراحل آماده سازی جهت استفاده از این روش سنگین و سخت و نیازمند به بررسی زیاد میباشد.

به عنوان شخص متقاضی این روش جهت اخذ شرایط استفاده از آن باید معیارهای زیر را به خوبی در نظر داشته باشید:

  • باید نشان دهید که می‌توانید موقعیت، فرصت و یا مزیت‌های خاصی در زمینه‌های اجتماعی، فرهنگی و یا اقتصادی برای شهروندان کانادایی و یا دارندگان اقامت دائم این کشور به وجود بیاورید و یا می‌توانید به حفظ و نگهداری از این موقعیت‌ها کمک کنید.
  • باید نشان دهید که می‌توانید اشتغال دوجانبه و متقابل برای شهروندان کانادایی و یا دارندگان اقامت دائم این کشور در سایر کشورهای دنیا به ارمغان بیاورید و یا می‌توانید به پایداری، حفظ و باقی ماندن این فرصت‌های شغلی کمک کنید.
  • باید نشان دهید که در مشاغلی مشارکت خواهید داشت که به انجام تحقیقات، برنامه‌های آماده سازی و یا تحصیلی ارتباط پیدا می‌کنند و یا درغیر این صورت، دسترسی محدود و اندکی بر بازار کار کانادا دارند. انجام این کار به دلایل وجود سیاست‌های عمومی مربوط به رقابت موسسات دانشگاهی و یا اقتصادی کانادا لازم و ضروری است.
  • همچنین، می‌توانید نشان دهید که کسب و کار شما ماهیت مذهبی دارد و یا برای اهداف خیر خواهانه فعالیت می‌کند.

شما برای استفاده و دریافت مجوز کار از طریق روش Significant benefit نه تنها باید نشان دهید که نمونه‌هایی از کارهایی که در بالا مثال زده شد را در کسب و کار خود تکمیل کرده‌اید، بلکه باید نشان دهید که این فعالیت‌ها چطور قرار است بر فرهنگ، اقتصاد یا اجتماع کشور کانادا تاثیر گذار باشند. اما نکته قابل توجه و مهم‌تری که وجود دارد، این است که باید نشان دهید که اهداف مورد نظرتان در این کشور دقیقا چه چیزهایی هستند و برنامه شما برای تحقق و دستیابی به آن‌ها چیست.

در قسمت زیر، می‌توانید تعداد دیگری از شرایط فردی لازم برای استفاده از روش Significant benefit را مشاهده کنید:

  • یک مدرک آکادمیک یا تحصیلی معتبر که نشان دهد شخص متقاضی دارای یک دیپلم افتخاری، مدرک دانشگاهی و یا هر نوع دیگری از گواهینامه‌ی رسمی از یک دانشگاه، کالج، مدرسه و یا هر نوع دیگری از موسسه آموزشی در زمینه‌های مرتبط با حیطه فعالیت و کاری خود است.
  • ارائه شواهد و مدارکی از کارفرمایان کنونی یا قبلی که نشان دهد شخص متقاضی یا تبعه خارجی که قصد استفاده از این روش را دارد، دارای تجربه انجام کار تمام وقت در زمینه‌ای می‌باشد که برای آن اقدام کرده است.
  • شخص متقاضی ممکن است دارای جوایز و یا اختراعات ثبت شده در سطح ملی یا حتی بین المللی باشد. بدیهی است که ارائه مستندات آن‌ها، شانس موفقیت و استفاده وی از این روش برای دریافت مجوز کار را به طور چشمگیری افزایش خواهد داد.
  • شخص متقاضی ممکن است تجربه نظارت یا مدیریت به عنوان سرکارگر و یا رده‌های شغلی مشابه داشته باشد که بهتر است مستندات آن را در پرونده خود ذکر کند تا شانس استفاده از این روش را برای خود افزایش دهد.
  • ارائه اسناد و مدارک همکاری‌های علمی یا پژوهشی در زمینه‌های کاری که برای آن اقدام کرده است.
  • مقاله‌ها یا سایر انتشارات معتبر علمی و پژوهشی که توسط شخص متقاضی تهیه و تنظیم شده و در مجله‌های معتبر به چاپ رسیده است.
  • دارا بودن یک نقش کلیدی به عنوان سرپرست یا ناظر در سازمان خاصی که دارای شهرت تجاری است